.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: طرح امداد، نجات، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در مازندران افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در این مراسم بیان داشت: اجرای طرح‌های نوروزی یکی از ماموریت‌های مهم جمعیت هلال احمر است.

مهدی ولی‌پور گفت: امسال جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی 55 پایگاه و پست ثابت و سیار امداد و نجات و 40 پست ایمنی و سلامت مسافران را تدارک و تجهیز کرده تا شرایط مطلوبی را برای میهمانان استان فراهم کند.

وی افزود: در طرح امداد و نجات جاده‌ای علاوه بر پست‌های 43 گانه ثابت و موقت، 12 پست سیار مجهز به موتورسیکلت، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته، دو دستگاه خودروی چندمنظوره امدادی و مرکز امداد هوایی مجهز به یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اضافه کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی امسال حدود دو هزار نفر امدادگر و نجاتگر آموزش‌دیده و 200 نفر از پرسنل جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت.

این مسئول متذکر شد: امسال 33 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه خودروی نجات و 30 دستگاه خودروی کمک‌دار امدادی و 20 دستگاه موتورسیکلت امدادی در اجرای طرح امدادونجات نوروزی بکارگیری می‌شوند تا خدمت‌رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی استان در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اذعان داشت: برای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز علاوه بر 40 پست، 34 خیمه نماز، 31 نمایشگاه محصولات فرهنگی و تجهیزات امدادی، 35 ایستگاه سلامت تجهیز شده و بیش از دو هزار نفر از جوانان آموزش‌دیده عضو جمعیت هلال احمر مشارکت دارند.

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در این مراسم خدمت در مجموعه هلال احمر را افتخاری بزرگ توصیف کرد.

علی نبیان از ایثارگری و از خود گذشتگی مجموعه مدیریت و کارکنان و امدادگران و جوانان و داوطلبان هلال احمر استان در امدادرسانی به حوادث مختلف به‌ویژه بحران برف غرب مازندران و حادثه سقوط اتوبوس به دره در محور هراز تقدیر کرد.

وی یادآور شد: جمعیت هلال احمر یکی از دستگاه‌های خدوم و پرتلاشی است که در سخت‌ترین شرایط زیستی در هنگامه بحران و حوادث خدمات خود را بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت مادی تنها در راستای وظیفه انسانی و اعتقادی به همنوعان ارائه می‌دهد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در پایان عنوان داشت: فعالیت‌های عام‌المنفعه جمعیت هلال احمر ریشه در تعالیم الهی و دینی ما دارد چراکه ائمه معصومین در کنار تعالیم دینی که نشان‌دهنده خداباوری بود به خدمت خلق نیز اهتمام ویژه داشتند که این امر نشان‌دهنده مردم باوری آنها بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.